Wednesday, October 6, 2010

bAru nk update..

fIuuuu,,,almost a months x update...macm2 hal menimpa diri aku,,
ARghhhh~~!!
aftr raya ada trial yg memenatkn minda
then,di kecewakan,,,
tpi aku harap insan yg telah melukai aku,,dapt ke jlan yg benar dan bahagia dismping org yg tersyag,,aku x nak ganggu kebahagiaan kamu,tpi aku tumpang gembira dengan adanya kekasih hidup kau skrg,akan terjamin masa depanmu,,
but,pintu hati aku utk mcintai seseorg dh tertutup,,tggal tggu masa untuk mnerima dn membuka pntu hati ini,siapalh insan yg berjaya menyembuhkn yg luka,,,
x mengharap,tetapi ingin menghrgai individu tersebut..
always terigau-igau, termimpi bilalah hdup remaja aku ni ada pengalam cinta,,but i was wrong ,aku igt kn cinta membuatkn kita bahagia di usia yg muda,tetapi membuktikn yg kita matang,
ALLAH SWT lebh mngetahui..dia tidak akn membiarkn umatnya terseksa kerana cinta,Subahanallah..
ampunkn umatmu ini sekiranya aku alpa dalam duniawi percintaan.engkau rhmatilah hidupku,dan iringi lah diriku dengan tasbih tawakal.sesungguhnya aku hya insn yg lemah yg sering melakukan dosa,,
dan aku sedar tnpa cinta sekali pn dapt membuatkn dri aku bahagia,,aku bersyukur.

No comments:

Post a Comment